Główne zadania Pracownika Administracyjnego w Dziale Rozliczeń:
- wsparcie Specjalistów ds. Rozliczeń Kontraktów z NFZ
- współpraca z Kadrą Zarządzającą
- kontakt z Kontrahentami firmy
- inne zlecone zadania administracyjne
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- dokładność i rzetelność
- samodzielność, otwartość na wyzwania, odpowiedzialność
- znajomość MS Office
Oferujemy:
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- możliwość rozwoju zawodowego w obszarze branży medycznej
- podnoszenie kwalifikacji i możliwość rozwoju zawodowego/stanowiskowego
Parę słów o faktycznej roli Pracownika Administracyjnego w Dziale Rozliczeń. Fundament stanowi… maksymalna koncentracja na zadaniach, które wspierają Zespół Specjalistów Działu Rozliczeń. Wyzwania, które są: przede wszystkim niezbędne w procesie rozliczeń, często czasochłonne, wymagające kompleksowej informacji, dużego zorientowania w tematyce oraz zaangażowania i standardowo… obarczone są presją czasu, bezpośrednio wpływają na rozwój kompetencji Pracownika Administracyjnego.
O jakich potencjalnie zadaniach mowa?
Oto przykłady, które w sposób klarowny przedstawiają ścieżkę rozwoju merytorycznego: przygotowywanie pism do właściwych Oddziałów Wojewódzkich NFZ o różnej tematyce, a bezpośrednio wpływających na prawidłowe rozliczanie kontraktu z NFZ, aktualizacja danych rejestrowych Świadczeniodawcy w systemach przekazywania danych NFZ, analiza merytoryczna planowanych zmian w SZOI dotyczących personelu, sprzętu medycznego i harmonogramów pracy oraz wprowadzanie zmian w SZOI dotyczących potencjału Świadczeniodawcy, jak również tworzenie raportów statystycznych, rozliczeniowych, kolejek oczekujących i wystawianie faktur/korekt. Niezbędnikiem zadaniowym jest również tworzenie comiesięcznych zestawień informujących o aktualnym stanie wykonania kontraktu z NFZ i analiza wymagań NFZ dotyczących niezakontraktowanych na dzień podpisania umowy świadczeń zdrowotnych.
To oczywiście wyłącznie wstęp do obowiązków, które wdrażają w świat comiesięcznych rozliczeń i… zapraszają do dalszego rozwoju. No właśnie. Rozwój? ‘Struktura MBRK’ obrazuje wachlarz możliwości, które swój początek mają właśnie w roli Pracownika Administracyjnego w Dziale Rozliczeń.
Jesteś gotowa/gotowy na nowe wyzwania?
👉 Zapraszamy do MBRK!
Główne zadania Młodszego Specjalisty ds. Rozliczeń Kontraktów z NFZ:
- rozliczanie kontraktów podmiotów leczniczych z NFZ
- praca w Systemie Zarządzania Obiegiem Informacji (SZOI) i Portalu Świadczeniodawcy
- praca w programach KS-SOMED Zintegrowany System Informatyczny Obsługi Przychodni, KS-PPS Podstawowy Program Świadczeniodawcy, AMMS Asseco Medical Management Solutions, Comarch Optimed NXT, WMS Mediqus Gabos Software, Mediporta, Medicus On-Line CloudiMed, MyDrEDM, SERUM – System Elektronicznej Rejestracji Usług Medycznych, mMedica, EuroSoft, Estomed, Q-Klinika 3000 QBS, drEryk, Ka-Medica, PROGMED, FELG Dent, LAB-BIT Software S.A., meddo S.A., medi.com
- przygotowywanie ofert konkursowych w aplikacji NFZ-KO
- analiza realizacji umowy z NFZ
- sporządzanie pism, raportów i zestawień na potrzeby Klientów Firmy
Wymagania:
- doświadczenie w rozliczaniu kontraktów z NFZ i przygotowywaniu ofert konkursowych
(min.1 rok) - wykształcenie minimum średnie
- znajomość MS Office
- znajomość rynku medycznego
- znajomość podstaw prawnych wymaganych przy realizacji kontraktu z NFZ
- dobra orientacja w rozumieniu i zastosowaniu przepisów
- umiejętność analitycznego myślenia
- dokładność, rzetelność, zorganizowanie i terminowość
- samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów
- komunikatywność
Oferujemy:
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- możliwość rozwoju zawodowego w obszarze branży medycznej
- podnoszenie kwalifikacji
- możliwość rozwoju zawodowego/stanowiskowego
Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń Kontraktów z NFZ podstawy realizowanych obowiązków ma zdefiniowane w samej nazwie stanowiska.
Od ogółu do szczegółu? Bardzo proszę… zaczynając od meritum – współpracy z Klientami w zakresie rozliczenia kontraktów zawartych z Narodowym Funduszem Zdrowia, co w konsekwencji przekłada się na: tworzenie comiesięcznych zestawień informujących o aktualnym stanie wykonania kontraktu z NFZ, tworzenie raportów statystycznych, rozliczeniowych, kolejek oczekujących i wystawianie rachunków (faktur), a także korekt, przez aktualizację danych rejestrowych Świadczeniodawcy w systemach przekazywania danych NFZ, analizę merytoryczną planowanych zmian w SZOI dotyczących personelu, sprzętu medycznego i harmonogramów pracy, wprowadzanie zmian w SZOI dotyczących potencjału Świadczeniodawców, aż po redagowanie pism wspierających proces realizacji kontraktu i kierowanie ich do właściwych Oddziałów Wojewódzkich NFZ, etc…
Oczywiście przedstawione przykłady działań skupione wokół Młodszego Specjalisty ds. Rozliczeń to jedynie wstęp do codziennych wyzwań, które ewoluują wraz z adaptacją do pełnionej roli, systematycznie nabywanym doświadczeniem i rozwojem w obszarze kompetencji twardych. Warto! Tym bardziej, że ścieżka rozwoju, poza tym, że zawsze pozostaje indywidualnym wyborem, jest oczywista, wystandaryzowana i otwarta dla chętnych.
Masz odwagę i ciut determinacji?… Zapraszamy!
Główne zadania Specjalisty ds. Rozliczeń Kontraktów z NFZ:
- rozliczanie kontraktów z NFZ – wsparcie Świadczeniodawców
- praca w Systemie Zarządzania Obiegiem Informacji (SZOI) i Portalu Świadczeniodawcy
- praca w programach KS-SOMED Zintegrowany System Informatyczny Obsługi Przychodni, KS-PPS Podstawowy Program Świadczeniodawcy, AMMS Asseco Medical Management Solutions, Comarch Optimed NXT, WMS Mediqus Gabos Software, Mediporta, Medicus On-Line CloudiMed, MyDrEDM, SERUM – System Elektronicznej Rejestracji Usług Medycznych, mMedica, EuroSoft, Estomed, Q-Klinika 3000 QBS, drEryk, Ka-Medica, PROGMED, FELG Dent, LAB-BIT Software S.A., meddo S.A., medi.com
- przygotowywanie ofert konkursowych w aplikacji NFZ-KO
- sporządzanie pism, raportów i zestawień na potrzeby Klientów Firmy
Wymagania:
- doświadczenie w obsłudze kontraktów NFZ i przygotowywaniu ofert konkursowych (min. 1 rok)
- wykształcenie minimum średnie
- znajomość aplikacji informatycznych wspomagających rozliczanie świadczeń (biegła obsługa programów komputerowych MS Office)
- znajomość rynku medycznego
- znajomość podstaw prawnych wymaganych przy realizacji kontraktu z NFZ
- dobra orientacja w rozumieniu i zastosowaniu przepisów
- efektywna organizacja pracy, umiejętność priorytetyzacji zadań
- umiejętność analitycznego myślenia i zdolność do skupienia się na wielu zadaniach jednocześnie
- odporność na stres i presję zadaniową
- dokładność, rzetelność, zorganizowanie i terminowość
- elokwencja, komunikatywność
Oferujemy:
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- możliwość rozwoju zawodowego w obszarze branży medycznej
- możliwość rozwoju zawodowego/stanowiskowego
Specjalista ds. Rozliczeń Kontraktów z NFZ to rola wymagająca oczywistych kompetencji twardych, które zostały dodatkowo ukształtowane przez doświadczenie, to również rola wymagająca samodzielności i determinacji do zarządzania obszarem współpracy – Klient versus NFZ.
Specjalista sprawnie podejmuje się wszelkiego rodzaju analiz merytorycznych wspierających proces prawidłowej realizacji kontraktu zawartego z NFZ, realizuje comiesięczne zobowiązania typu: tworzenie zestawień informujących o aktualnym stanie wykonania kontraktu z NFZ, raportów statystycznych, rozliczeniowych, kolejek oczekujących i wystawianie rachunków (faktur), a także korekt, wprowadza zmiany w SZOI dotyczące potencjału Świadczeniodawcy oraz na bieżąco aktualizuje dane rejestrowe Świadczeniodawcy w systemach przekazywania danych NFZ. Standardem jest również przygotowywanie pism do właściwych Oddziałów Wojewódzkich NFZ w sprawie zabezpieczenia środków finansowych, bilansowania umów, wypłaty nadwykonań, urlopów personelu medycznego i innych mających bezpośredni wpływ na prawidłowe rozliczanie kontraktu z NFZ oraz komunikacja do Klienta na temat ogłoszonych przez NFZ konkursach ofert z zakontraktowanych zakresów świadczeń lub innych zakresach (wskazanych przez Klienta).
Specjalistę ds. Rozliczeń Kontraktów z NFZ wyróżnia merytoryka, jak również znajomość branży medycznej, co w połączeniu z orientacją na właściwą interpretację i zastosowanie przepisów prawa stanowi potencjał do samodzielnego funkcjonowania z możliwością dalszego rozwoju zawodowego – i tu zapraszam do zapoznania się ze strukturą MBRK, w której zaszyta jest ścieżka rozwoju w naszej Organizacji. Masz potencjał? Zapraszamy!
Główne zadania:
- nadzór nad Zespołem Specjalistów ds. rozliczeń NFZ
- szkolenie w zakresie rozliczeń NFZ
- rozliczanie kontraktów podmiotów leczniczych z Narodowym Funduszem Zdrowia
- praca w Systemach Zarządzania Obiegiem Informacji (SZOI) i Portalu Świadczeniodawcy
- przygotowywanie ofert konkursowych na świadczenia medyczne do NFZ
- wsparcie Klientów firmy w zakresie analizy realizacji umowy z NFZ
- sporządzanie pism, raportów i zestawień na potrzeby Klientów firmy
- monitorowanie pojawiających się konkursów na udzielanie świadczeń
- bieżąca analiza rozporządzeń i komunikatów NFZ i MZ oraz innych istotnych regulacji zewnętrznych oraz rekomendowanie odpowiednich działań
- nadzór nad wykonywaniem zadań i organizacji pracy Zespołu w tym rozpatrywanie wniosków o pracę zdalną, udzielanie urlopów, organizacja zastępstw
- weryfikacja poprawności przygotowanych zestawień, opracowań pod kątem zgodności z obowiązującymi szablonami i stanem faktycznym uwidocznionym w systemach NFZ
- Zastępowanie osób w zespole, przejęcie wszelkich aktywności podczas nieobecności
Wymagania:
- praktyczne doświadczenie w obsłudze rozliczeń świadczeń NFZ (min. dwa lata)
- doświadczenie w samodzielnym wykonaniu ofert do NFZ
- znajomość aplikacji informatycznych wspomagających rozliczanie świadczeń
- dokładność i rzetelność
- znajomość pakietu MS Office
- samodzielność w ustalaniu priorytetów i realizacji powierzonych zadań
- analityczne myślenie
- zdolności interpersonalne niezbędne w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi – Zespół Specjalistów ds. Rozliczeń
- umiejętność delegowania zadań i ich rozliczania
- umiejętność motywowania Pracowników
- umiejętności organizacyjne
- umiejętność skutecznej komunikacji
- kultura udzielania feedbacku
- asertywność
- odpowiedzialność
- umiejętność pracy pod presją czasu
- odporność na stres
Oferujemy:
- premia kwartalna
- dodatkowe wynagrodzenia za wykonywanie audytów i szkoleń dla klientów firmy
- atrakcyjne wynagrodzenie za przygotowanie ofert konkursowych do NFZ
- praca w zgranym i zaangażowanym Zespole
- regularne szkolenia i możliwość dalszego rozwoju kompetencji zawodowych
- jasno określona ścieżka kariery
Główne zadania Kierownika Działu Rozliczeń:
- nadzór nad Zespołem Specjalistów ds. Rozliczeń NFZ
- szkolenie w zakresie rozliczeń NFZ
- rozliczanie kontraktów podmiotów leczniczych z Narodowym Funduszem Zdrowia
- praca w Systemach Zarządzania Obiegiem Informacji (SZOI) i Portalu Świadczeniodawcy
- przygotowywanie ofert konkursowych na świadczenia medyczne do NFZ
- analiza realizacji umowy z NFZ Klientów firmy
- sporządzanie pism, raportów i zestawień na potrzeby Klientów firmy
- raportowanie do centrali
- monitorowanie pojawiających się konkursów na udzielanie świadczeń
- bieżąca analiza rozporządzeń i komunikatów NFZ i MZ oraz innych istotnych regulacji zewnętrznych oraz rekomendowanie odpowiednich działań;
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z kontraktowaniem i rozliczaniem świadczeń zdrowotnych w podmiocie leczniczym; mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym
- praktyczna znajomość aktów prawnych dot. ochrony zdrowia mających zastosowanie przy realizacji obowiązków z zakresów statystyki medycznej, kontraktowania i rozliczania świadczeń
- doświadczenie w zakresie obsługi portalu potencjału NFZ lub SZOI
- rozwinięte umiejętności analityczne, zdolność logicznego myślenia i wyciągania wniosków
- umiejętność organizacji pracy i kierowania Zespołem, delegowania zadań, nastawienie na współpracę i na realizację celów – must have managera (kompetencje miękkie)
- doświadczenie w obsłudze kontraktów NFZ i przygotowywaniu ofert konkursowych (min. 2 lata)
- dokładność i rzetelność
- bardzo dobre umiejętności komunikacji
- duża samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów
Oferujemy:
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- możliwość rozwoju zawodowego w obszarze branży medycznej
- udział w budowaniu firmy i jej strategicznej pozycji na rynku
- praca w zgranym i zaangażowanym Zespole
Skontaktuj się z nami
Napisz do nas
biuro@mbrk.pl
Zadzwoń do nas
22 101 39 20
Prześlij fax
22 101 58 90