Regulamin
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulamin, określa w szczególności:
– zasady dokonywania zakupów Usług za pośrednictwem strony internetowej mbrk.pl, zwanej dalej: Strona, Sklep internetowy,
– tryb postępowania reklamacyjnego,
– zasady ochrony danych osobowych podmiotów dokonujących zakupów poprzez Stronę. - Każdy Klient, który przystępuje do korzystania ze Strony przyjmuje do wiadomości oraz akceptuje niniejszy Regulamin.\
- Strona jest internetowym portalem o charakterze informacyjno – edukacyjnym, umożliwiającym, z wykorzystaniem sieci Internet na zasadzie samokształcenia kierowanego, odbycie szkoleń okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych.
§ 2. Definicje
- Użyte w niniejszym Regulaminie definicje oznaczają:
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- Właściciel
- Właścicielem prowadzącym Sklep internetowy działający pod adresem mbrk.pl jest Mazowieckie Biuro Rozliczeń Kontraktów Sp. z o.o.
- kontakt ze Sklepem internetowym można uzyskać pod numerem telefonu +48 (22) 101 39 20 (w dni robocze od pn. do pt. w godz. 8.00-16.00), pod adresem poczty elektronicznej biuro@mbrk.pl bądź przy wykorzystaniu formularza kontaktowego dostępnego na Stronie.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu internetowego w celu związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient –osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Strona – portal internetowy zlokalizowany pod adresem mbrk.pl oraz na jego podstronach.
- Sklep internetowy – serwis internetowy, w którym Klient ma możliwość dokonania zakupu Usług za pośrednictwem Internetu.
- Usługa– możliwość korzystania ze Strony, świadczona przez Właściciela na rzecz Klientów. W szczególności Usługami są szkolenia on–line.
- Szkolenie on-line– szkolenie oferowane do zakupu za pośrednictwem Strony.
- Pliki Cookies– niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika strony (zazwyczaj na twardym dysku). Domyślne parametry Plików Cookies pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie stronie, która je utworzyła.
§ 3. Ogólne zasady funkcjonowania Sklepu internetowego
- Mazowieckie Biuro Rozliczeń Kontraktów Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż Usług poprzez witrynę internetową mbrk.pl za pomocą sieci Internet. W sprzedaży znajdują się szkolenia on-line z zakresu merytorycznego prowadzonej działalności.
§ 4. Szkolenia on-line / prawa autorskie
- Szkolenia on-line udostępniane w ramach Sklepu internetowego należą do Właściciela.
- Właściciel oświadcza, że wszystkie materiały oraz informacje, które składają się na zasoby Strony są pozyskiwane i redagowane z należytą starannością w celu zapewnienia rzetelności, aktualności i kompletności prowadzonej Strony.
- W procesie selekcji materiałów na potrzeby Strony, Właściciel korzysta z materiałów własnych oraz pozyskanych, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, od podmiotów zewnętrznych.
- Wszelkie uwagi, odnoszące się do materiałów dostępnych na Stronie należy kierować za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@mbrk.pl bądź przy wykorzystaniu formularza kontaktowego dostępnego na Stronie.
- Wszelkie autorskie prawa majątkowe do materiałów zamieszczonych na Stronie przysługują Właścicielowi Strony.
- Wykorzystanie materiałów opublikowanych na Stronie w całości lub w części, w sposób wykraczający poza zakres przewidziany danym testem wymaga każdorazowej pisemnej zgody Właściciela. Zamieszczanie materiałów w jakichkolwiek katalogach, systemach wymiany plików, serwerach sieciowych, dystrybuowanie ich na nośnikach fizycznych, wypożyczanie, itd. jest zabronione.
- Wobec osób naruszających prawa autorskie (jak również wobec administratorów systemów służących takim działaniom) podejmowane będą odpowiednie kroki prawne o charakterze karnym i cywilnym.
§ 5. Ceny usług
- Ceny usług podane na Stronie wyrażone są w walucie polskiej (złoty polski). Podane ceny są cenami brutto, co oznacza iż uwzględniają należne podatki i opłaty.
- Cena podana na Stronie jest ceną ostateczną, wiążącą Właściciela, a po złożeniu zamówienia także Klienta.
- Wyjątek stanowi sytuacja, gdy klient zamierza zakupić większą niż 10 ilość szkoleń. Klient może wówczas wnioskować o kod rabatowy od Właściciela.
- W przypadku akceptacji nadania rabatu Klientowi przez Właściciela, Klient otrzyma indywidualny kod, który zostanie mu wysłany na podany adres e-mail.
- Kod rabatowy wykorzystuje się jednorazowo, wpisując go w odpowiedniej rubryce, przed dokonaniem płatności.
- Podane ceny Usług uwzględniają koszty dostawy.
§ 6. Zakup usług / składanie zamówień / rejestracja
- Sklep internetowy służy wyłącznie do sprzedaży Usług należących do Mazowieckie Biuro Rozliczeń Kontraktów Sp. z o.o.
- Zakup Usług następuje za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży Usług jest złożenie zamówienia przez Klienta. Z chwilą opłacenia zamówienia, Właściciel zobowiązany jest do zrealizowania zamówienia.
- Zamawiając Usługę, Klient dokonuje jej wyboru oraz ilości, w sposób właściwy i adekwatny dla danej Usługi.
W celu anulowania / modyfikacji zamówienia Klient powinien skontaktować się z Właścicielem za pomocą środków komunikacji określonych w dziale II pkt. 1 b niniejszego Regulaminu. Właściciel zastrzega sobie możliwość odmowy anulowania zamówienia na każdym etapie zamówienia, jeżeli wiązałoby się to z uszczerbkiem dla Właściciela. - Sklep internetowy umożliwia dwie możliwości dokonywania zakupów: Zakupy bez rejestracji oraz zakupy dokonane po uprzedniej rejestracji w Sklepie internetowym.
- Rejestracji dokonuje się poprzez podanie danych rejestracyjnych, w tym prawidłowego adresu poczty elektronicznej oraz zatwierdzenie danych rejestracyjnych poprzez Klienta.
- Rejestracja w Sklepie internetowym umożliwia korzystanie z indywidualnego konta Klienta, w ramach którego Klient ma dostęp do informacji dotyczących historii zamówień, możliwości monitorowania statusu zamówienia etc.
- Zakupów dokonuje się poprzez dodanie danej Usługi do koszyka przy wykorzystaniu przycisku „Dodaj do koszyka”.
- Po dodaniu Usługi do koszyka, Usługa zostaje przeniesiona do zakładki „Koszyk”.
- Zakładka „Koszyk” umożliwia dodanie nieograniczonej liczby Usług. Usługi są przechowywane w zakładce „Koszyk” do 24h.
- W celu zakończenia zakupów należy przejść do zakładki „Koszyk” i użyć przycisku „Idź do kasy”
- Po przejściu do kasy, w celu potwierdzenia zamówienia należy wprowadzić dane niezbędne do realizacji zamówienia (zakładka „Zamówienie”).
- W zakładce „Zamówienie” znajdują się także informacje dotyczące płatności. Informacje znajdujące się w zakładce „Zamówienie” są wiążące dla Właściciela, a po potwierdzeniu zamówienia przez Klienta (poprzez przycisk „Kupuję i płacę”), także dla Klienta (Złożenie zamówienia związane jest z obowiązkiem zapłaty za Usługi objęte zamówieniem).
§ 7. Płatności
- Płatność za zamówione Usługi możliwa jest przy wykorzystaniu systemu płatności online serwisu Dotpay.com prowadzonego poprzez witrynę internetową: http://www.dotpay.pl/.
- Dokonanie przez Klienta płatności za zamówione Usługi stanowi warunek zawarcia umowy sprzedaży Usług oraz warunek wystąpienia obowiązku realizacji zamówienia przez Właściciela.
- Po prawidłowym dokonaniu płatności, na podany przez Klienta adres e-mail zostanie wysłana wiadomość elektroniczna potwierdzająca dokonanie zamówienia przez Klienta. W treści wiadomości Klient otrzyma indywidualny numer zamówienia, którego podanie umożliwiać będzie m.in ustalenie statusu realizacji zamówienia.
§ 8. Realizacja zamówienia / uzyskanie certyfikatu
- Właściciel przystępuje do realizacji zamówienia niezwłocznie.
- Po potwierdzeniu otrzymania środków na konto, Klient otrzyma wiadomość na podany adres e-mail, a w niej indywidualny link zawierający dostęp do zakupionych Usług.
- Klient ma obowiązek zapoznać się z otrzymanym materiałem szkoleniowym i wypełnić test egzaminacyjny, do którego link otrzyma w wymienionej wyżej wiadomości.
- Warunkiem zdania egzaminu jest uzyskanie min. 70% poprawnych odpowiedzi. Test można powtarzać wielokrotnie.
- Klient, który zdał egzamin, otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia, zgodny z aktualnym stanem prawnym.
- Warunkiem otrzymania certyfikatu jest podanie danych osobowych Klienta, niezbędnych do jego wystawienia.
- Termin wysłania certyfikatu uzależniony jest od terminu, w jakim Klient zda egzamin.
- W przypadku zamówienia większej ilości szkoleń, termin wysłania certyfikatów uzależniony jest od daty, w której wszystkie egzaminy będą zdane, jednak nie później niż 7 dni roboczych od tego dnia.
- Certyfikaty dostarczane będą do klienta za pomocą Poczty Polskiej.
- Właściciel ponosi odpowiedzialność wobec Klienta za dostarczenie certyfikatu do momentu jego doręczenia Klientowi.
- Dostawy certyfikatów realizowane są jedynie na terytorium Polski.
§ 9. Reklamacje i zastrzeżenia
- Właściciel dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane za pośrednictwem Sklepu internetowego Usługi były pełnowartościowe i rzetelne.
- Każdemu Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji, w szczególności w sprawach związanych z funkcjonowaniem Strony, treścią materiałów udostępnionych Klientowi, opłatami za Usługi czy ilością zakupionych Usług.
- Klient może zgłosić reklamacje wysyłając ją na adres poczty elektronicznej biuro@mbrk.pl bądź przy wykorzystaniu formularza kontaktowego dostępnego na Stronie.
- W przypadku braku danych niezbędnych do rozpatrzenia roszczenia, Właściciel zgłosi się do Klienta o uzupełnienie powyższych danych. Reklamacja zostanie rozpatrzona również w razie braku odpowiedzi od Klienta.
- Właściciel jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zawiadomienia o zgłoszeniu reklamacji do ustosunkowania się do roszczenia klienta i powiadomienia Klienta o sposobie dalszego postępowania.
- Właściciel zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu reklamacji w przypadku gdy rozpoznanie reklamacji wymaga wiadomości specjalnych lub napotka na przeszkody, których przyczyny nie są zależne od Właściciela.
- Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana Klientowi na podany przez niego adres poczty elektronicznej lub drogą listowną.
- W sytuacji negatywnego rozpatrzenia reklamacji, jak również w przypadku dochodzenia przez Klienta roszczeń, Klient może rozwiązać spór bez udziału sądu powszechnego, korzystając z mediacji lub sądownictwa polubownego.
§ 10. Rezygnacja z zamówienia
- W szczególnych przypadkach istnieje możliwość rezygnacji z uprzednio złożonego zamówienia przez Klienta.
- Warunkiem rezygnacji z zamówienia jest właściwe poinformowanie Właściciela o zamiarze rezygnacji z zamówienia za pomocą środków komunikacji wskazanych powyżej oraz uzyskanie od Właściciela zgody na rezygnację z zamówienia.
- W sytuacji uzyskania przez Klienta zgody Właściciela na rezygnację umowę uznaje się za niebyłą.
- Klient, który dokonał rezygnacji po otrzymaniu materiałów i ich pobraniu, zobowiązuje się do ich niezwłocznego usunięcia z wszystkich nośników, na których zostały one zapisane.
- Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Klienta użyty w pierwotnej transakcji.
§ 11. Dane osobowe oraz ich ochrona
- Administratorem Danych Osobowych Klientów Sklepu internetowego jest Mazowieckie Biuro Rozliczeń Kontraktów Sp. z o.o. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO) oraz innych przepisów o ochronie danych osobowych.
- Dane osobowe Klientów będą wykorzystywane przez Właściciela jedynie dla celów wykonania przez Właściciela umowy oraz realizacji zamówienia.
- Udostępnienie przez Klientów danych osobowych jest dobrowolne. Należy jednak podkreślić, że bez ich podania nie jest możliwe wykonanie umowy oraz realizacja złożonego zamówienia, w tym wystawienia imiennego certyfikatu ukończenia szkolenia, dowodu sprzedaży oraz wysyłki produktów.
- Bez odrębnej zgody Klienta dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych osobowych.
- Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania.
- Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za treść danych wprowadzanych przez Klientów.
§ 12. Pliki cookies
- Podczas korzystania ze Strony w komputerze Użytkownika zapisywane są krótkie informacje tekstowe w formie tzw. cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
– dostosowania zawartości stron serwisów internetowych do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron, internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego i odpowiednio, wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb
– tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości
– utrzymania sesji Użytkownika serwisu internetowego (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła
– dostarczania Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań. - W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika serwisu internetowego. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Niedokonanie zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym Użytkownika, a tym samym będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.
- Wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia korzystania z niektórych usług w ramach Systemu. Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych w serwisie internetowym z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.
- Zgoda na przechowywanie ciasteczek – Przez korzystanie ze Sklepu internetowego Użytkownik wyraża zgodę na przechowywanie ciasteczek w jego urządzeniu w celach wskazanych powyżej. Jeżeli przeglądarka internetowa nie zostanie skonfigurowana przez Użytkownika w sposób wyłączający możliwość przechowywania ciasteczek na urządzeniu, niniejsza witryna zainstaluje ciasteczka niezwłocznie po jej załadowaniu. Jeśli Użytkownik chce cofnąć zgodę na przechowanie ciasteczek w jego urządzeniu, może to uczynić w ten sposób, że samodzielnie usunie zainstalowane ciasteczka poprzez odpowiednie wykorzystanie ustawień wykorzystywanej przeglądarki internetowej. W razie wątpliwości lub w celu uzyskania szczegółowych informacji należy wykorzystać opcję „pomoc” wykorzystywanej przeglądarki.
§ 13. Postanowienia końcowe
- Niniejszy regulamin zostaje opublikowany oraz wchodzi w życie z dniem 01.07.2024
Regulamin płatności online
§ 1. Definicje
- Ilekroć w niniejszym regulaminie występują poniżej zdefiniowane pojęcia, należy je rozumieć w następujący sposób:
- Regulamin – niniejszy Regulamin płatności online za szkolenia, dostępny pod adresem: …
- Usługodawca – spółka Mazowieckie Biuro Rozliczeń Kontraktów Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59/203 (kod pocztowy: 00-848 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000297566, NIP 5213473274, REGON: 141184864, kapitał zakładowy 50.100,00 zł – wpłacony w całości;
- Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, której kodeks cywilny przyznaje osobowość prawną, kierująca Uczestnika do udziału w szkoleniu;
- Uczestnik – wyznaczona przez Usługobiorcę pełnoletnia osoba fizyczna uczestnicząca w szkoleniu, przy czym w przypadku Usługobiorcy będącego osobą fizyczną może on być jednocześnie Uczestnikiem;
- Strony – łącznie Usługodawca i Usługobiorca;
- Strona – Usługodawca lub Usługobiorca;
- Tpay – podmiot świadczący obsługę płatności online pomiędzy Usługobiorcą i Usługodawcą;
- Szkolenie – świadczona drogą elektroniczną usługa o charakterze szkoleniowym realizowana przez Usługodawcę;
- Formularz – zamieszczony na stronie www Usługodawcy formularz zgłoszeniowy, który Usługobiorca uzupełnia o wymagane dane i przesyła Usługodawcy w celu zgłoszenia udziału Usługobiorcy lub Uczestnika w Szkoleniu oraz zawarcia Umowy;
- Płatność – dokonywana przez Usługobiorcę indywidualna zapłata na rzecz Usługodawcy za Szkolenie;
- Umowa – złożenie oświadczenia woli przez Strony z zastosowaniem dokumentu, w szczególności przez wypełnienie Formularza zamieszczonego na stronie www Usługodawcy i dokonanie Płatności przez Usługobiorcę, którego przedmiotem jest świadczenie przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy Szkolenia;
- Strona www – administrowana przez Usługodawcę strona internetowa pod adresem https://mbrk.pl/uslugi/szkolenia/, na której zamieszczane są informacje o realizowanych Szkoleniach.
§ 2. Postanowienia ogólne
- Usługodawca świadczy na rzecz Usługobiorców usługi w oparciu o zawierane Umowy.
- Usługi świadczone przez Usługodawcę na podstawie Umów zawieranych z Usługobiorcami są odpłatne.
- Zapisanie na Szkolenie przez Usługobiorcę jest tożsame z obowiązkiem dokonania Płatności.
- Obowiązujący cennik Szkoleń znajduje się na stronie www Usługodawcy.
- Podana na stronie www Usługodawcy cena Szkolenia obejmuje wszelkie koszty świadczenia przez Usługodawcę Szkolenia: udział, dostęp do czatu w trakcie trwania Szkolenia z możliwością komentowania i zadawania pytań, dostęp do materiałów wykorzystanych w trakcie Szkolenia, imienny certyfikat potwierdzający udział w Szkoleniu.
- Ceny Szkoleń podane są w kwotach netto. Szkolenia podlegają opodatkowaniu stawką 23% VAT.
- Usługodawca wystawia elektroniczną fakturę VAT zgodnie z oznaczoną w Formularzu przez Usługobiorcę dyspozycją (właściwy checkbox). Usługobiorca upoważnia Usługodawcę do wystawiania faktur bez podpisu odbiorcy i przesyłania ich drogą mailową.
§ 3. Operator płatności
- Płatności elektroniczne, w tym płatności kartą płatniczą, obsługiwane są przez operatora płatności: Tpay – Krajowy Integrator Płatności spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, kapitał zakładowy 5.494.980,00 PLN – wpłacony w całości.
- Tpay jest niezależnym od Usługodawcy administratorem danych osobowych, wobec czego płatność realizowana jest w oparciu o regulamin Tpay, który Usługobiorca akceptuje, składając dyspozycję Płatności.
- Regulamin dokonywania płatności Tpay znajduje się pod następującym adresem: https://tpay.com/user/assets/files_for_download/regulamin.pdf
- Usługodawca informuje Usługobiorcę o udostępnieniu Tpay jego danych osobowych (w szczególności: imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, adresu, numeru zamówienia oraz opisu i kwoty płatności) w celu wykonania Płatności.
- Usługa Tpay obejmująca usługę płatniczą jest świadczona na rzecz Usługobiorców Usługodawcy na podstawie umowy zawartej z Usługodawcą.
§ 4. Sposoby i terminy płatności
- Usługodawca umożliwia Usługobiorcom opłacenie Szkolenia w następujący sposób:
- przelewem bezpośrednio na wskazany przez Usługodawcę numer rachunku bankowego:
……………………………………………………….
W celu prawidłowego zidentyfikowania przelewu, w tytule należy podać: imię i nazwisko Uczestnika + tytuł Szkolenia.
- poprzez przelewy online, za pomocą podmiotu świadczącego obsługę płatności online: Tpay;
- poprzez kartę płatniczą: Visa, MasterCard, za pomocą podmiotu świadczącego obsługę płatności online: Tpay;
- poprzez BLIK, za pomocą podmiotu świadczącego obsługę płatności online: Tpay.
- Płatność dokonywana za Szkolenie powinna być uiszczona najpóźniej na 24 h przed dniem Szkolenia.
- Za dzień płatności uznaje się dzień uznania środków na rachunku bankowym Usługodawcy, potwierdzenia płatności online poprzez podmiot świadczący obsługę płatności online albo uzyskanie pozytywnej autoryzacji karty płatniczej.
- Usługodawca ma prawo odmówić Usługobiorcy i/lub wskazanemu przez niego Uczestnikowi udziału w Szkoleniu, w przypadku braku uiszczenia Płatności.
- Usługodawca ma prawo nie zawrzeć Umowy z Usługobiorcą lub odstąpić od Umowy zawartej w każdym przypadku nieuiszczenia przez Usługobiorcę Płatności.
§ 5. Zwroty płatności
- W przypadku zajścia konieczności zwrotu Usługobiorcy dokonanej przez niego Płatności, zwrot zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Usługobiorcę użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Usługobiorca wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Usługobiorca nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania Szkolenia najpóźniej na 1 dzień przed planowanym terminem. Odwołanie Szkolenia skutkuje zwrotem uiszczonej przez Usługobiorcę Płatności.
§ 6. Reklamacje płatności
- Usługobiorca może złożyć reklamację, jeśli usługi dotyczące płatności, przewidziane w niniejszym regulaminie zostały wykonane niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w regulaminie Tpay lub ustawie o usługach płatniczych.
- Usługodawca nie ponosi przed Usługobiorcą odpowiedzialności za niewykonanie lub niepoprawne wykonanie Płatności w Tpay, chyba, że wyniknęło ono wskutek działania lub zaniechania Usługodawcy.
- Na operatorze płatności Tpay spoczywa ciężar udowodnienia, że Płatność została autoryzowana i prawidłowo zapisana w systemie służącym do obsługi transakcji płatniczych oraz, że nie miała na nią wpływu awaria techniczna ani innego rodzaju usterka związana z usługą płatniczą.
- Reklamację usług Usługobiorca powinien złożyć bezpośrednio do Tpay, w formie pisemnej na adres Tpay, w tym przesyłką pocztową na adres wskazany w §3 ust. 1 pkt 2 Regulaminu, telefonicznie korzystając z infolinii: (61) 66 82 778, w formie elektronicznej z wykorzystaniem formularza znajdującego się pod adresem: https://tpay.com/kontaktlub na adres poczty elektronicznej: kontakt@tpay.com.
- W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących procedury składania reklamacji Usługobiorca może skontaktować się z Tpay. Potrzebne dane kontaktowe znajdują się pod adresem: https://tpay.com/kontakt/formularz-kontaktowy.
- Usługodawca może pomóc Usługobiorcy w złożeniu reklamacji, w tym celu Usługobiorca powinien skontaktować się mailowo z Usługodawcą pod adresem: biuro@mbrk.pl
§ 7. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem decyzje podejmuje Usługodawca.
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.
- Umowa zawierana jest na czas określony obejmujący realizację Szkolenia.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.07.2024.