Regulamin

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulamin, określa w szczególności:
    – zasady dokonywania zakupów Usług za pośrednictwem strony internetowej mbrk.pl, zwanej dalej: Strona, Sklep internetowy,
    – tryb postępowania reklamacyjnego,
    – zasady ochrony danych osobowych podmiotów dokonujących zakupów poprzez Stronę.
  2. Każdy Klient, który przystępuje do korzystania ze Strony przyjmuje do wiadomości oraz akceptuje niniejszy Regulamin.\
  3. Strona jest internetowym portalem o charakterze informacyjno – edukacyjnym, umożliwiającym, z wykorzystaniem sieci Internet na zasadzie samokształcenia kierowanego, odbycie szkoleń okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych.

  § 2. Definicje

  1. Użyte w niniejszym Regulaminie definicje oznaczają:
  2. Regulamin – niniejszy regulamin.
  3. Właściciel
    • Właścicielem prowadzącym Sklep internetowy działający pod adresem mbrk.pl jest Mazowieckie Biuro Rozliczeń Kontraktów Sp. z o.o.
    • kontakt ze Sklepem internetowym można uzyskać pod numerem telefonu +48 (22) 101 39 20 (w dni robocze od pn. do pt. w godz. 8.00-16.00), pod adresem poczty elektronicznej biuro@mbrk.pl bądź przy wykorzystaniu formularza kontaktowego dostępnego na Stronie.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu internetowego w celu związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Klient –osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  6. Strona – portal internetowy zlokalizowany pod adresem mbrk.pl oraz na jego podstronach.
  7. Sklep internetowy – serwis internetowy, w którym Klient ma możliwość dokonania zakupu Usług za pośrednictwem Internetu.
  8. Usługa– możliwość korzystania ze Strony, świadczona przez Właściciela na rzecz Klientów. W szczególności Usługami są szkolenia on–line.
  9. Szkolenie on-line– szkolenie oferowane do zakupu za pośrednictwem Strony.
  10. Pliki Cookies– niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika strony (zazwyczaj na twardym dysku). Domyślne parametry Plików Cookies pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie stronie, która je utworzyła.

§ 3. Ogólne zasady funkcjonowania Sklepu internetowego

  1. Mazowieckie Biuro Rozliczeń Kontraktów Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż Usług poprzez witrynę internetową mbrk.pl za pomocą sieci Internet. W sprzedaży znajdują się szkolenia on-line z zakresu merytorycznego prowadzonej działalności.

§ 4. Szkolenia on-line / prawa autorskie

  1. Szkolenia on-line udostępniane w ramach Sklepu internetowego należą do Właściciela.
  2. Właściciel oświadcza, że wszystkie materiały oraz informacje, które składają się na zasoby Strony są pozyskiwane i redagowane z należytą starannością w celu zapewnienia rzetelności, aktualności i kompletności prowadzonej Strony.
  3. W procesie selekcji materiałów na potrzeby Strony, Właściciel korzysta z materiałów własnych oraz pozyskanych, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, od podmiotów zewnętrznych.
  4. Wszelkie uwagi, odnoszące się do materiałów dostępnych na Stronie należy kierować za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@mbrk.pl bądź przy wykorzystaniu formularza kontaktowego dostępnego na Stronie.
  5. Wszelkie autorskie prawa majątkowe do materiałów zamieszczonych na Stronie przysługują Właścicielowi Strony.
  6. Wykorzystanie materiałów opublikowanych na Stronie w całości lub w części, w sposób wykraczający poza zakres przewidziany danym testem wymaga każdorazowej pisemnej zgody Właściciela. Zamieszczanie materiałów w jakichkolwiek katalogach, systemach wymiany plików, serwerach sieciowych, dystrybuowanie ich na nośnikach fizycznych, wypożyczanie, itd. jest zabronione.
  7. Wobec osób naruszających prawa autorskie (jak również wobec administratorów systemów służących takim działaniom) podejmowane będą odpowiednie kroki prawne o charakterze karnym i cywilnym.

§ 5. Ceny usług

  1. Ceny usług podane na Stronie wyrażone są w walucie polskiej (złoty polski). Podane ceny są cenami brutto, co oznacza iż uwzględniają należne podatki i opłaty.
  2. Cena podana na Stronie jest ceną ostateczną, wiążącą Właściciela, a po złożeniu zamówienia także Klienta.
  3. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy klient zamierza zakupić większą niż 10 ilość szkoleń. Klient może wówczas wnioskować o kod rabatowy od Właściciela.
  4. W przypadku akceptacji nadania rabatu Klientowi przez Właściciela, Klient otrzyma indywidualny kod, który zostanie mu wysłany na podany adres e-mail.
  5. Kod rabatowy wykorzystuje się jednorazowo, wpisując go w odpowiedniej rubryce, przed dokonaniem płatności.
  6. Podane ceny Usług uwzględniają koszty dostawy.

§ 6. Zakup usług / składanie zamówień / rejestracja

  1. Sklep internetowy służy wyłącznie do sprzedaży Usług należących do Mazowieckie Biuro Rozliczeń Kontraktów Sp. z o.o.
  2. Zakup Usług następuje za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  3. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży Usług jest złożenie zamówienia przez Klienta. Z chwilą opłacenia zamówienia, Właściciel zobowiązany jest do zrealizowania zamówienia.
  4. Zamawiając Usługę, Klient dokonuje jej wyboru oraz ilości, w sposób właściwy i adekwatny dla danej Usługi.
    W celu anulowania / modyfikacji zamówienia Klient powinien skontaktować się z Właścicielem za pomocą środków komunikacji określonych w dziale II pkt. 1 b niniejszego Regulaminu. Właściciel zastrzega sobie możliwość odmowy anulowania zamówienia na każdym etapie zamówienia, jeżeli wiązałoby się to z uszczerbkiem dla Właściciela.
  5. Sklep internetowy umożliwia dwie możliwości dokonywania zakupów: Zakupy bez rejestracji oraz zakupy dokonane po uprzedniej rejestracji w Sklepie internetowym.
  6. Rejestracji dokonuje się poprzez podanie danych rejestracyjnych, w tym prawidłowego adresu poczty elektronicznej oraz zatwierdzenie danych rejestracyjnych poprzez Klienta.
  7. Rejestracja w Sklepie internetowym umożliwia korzystanie z indywidualnego konta Klienta, w ramach którego Klient ma dostęp do informacji dotyczących historii zamówień, możliwości monitorowania statusu zamówienia etc.
  8. Zakupów dokonuje się poprzez dodanie danej Usługi do koszyka przy wykorzystaniu przycisku „Dodaj do koszyka”.
  9. Po dodaniu Usługi do koszyka, Usługa zostaje przeniesiona do zakładki „Koszyk”.
  10. Zakładka „Koszyk” umożliwia dodanie nieograniczonej liczby Usług. Usługi są przechowywane w zakładce „Koszyk” do 24h.
  11. W celu zakończenia zakupów należy przejść do zakładki „Koszyk” i użyć przycisku „Idź do kasy”
  12. Po przejściu do kasy, w celu potwierdzenia zamówienia należy wprowadzić dane niezbędne do realizacji zamówienia (zakładka „Zamówienie”).
  13. W zakładce „Zamówienie” znajdują się także informacje dotyczące płatności. Informacje znajdujące się w zakładce „Zamówienie” są wiążące dla Właściciela, a po potwierdzeniu zamówienia przez Klienta (poprzez przycisk „Kupuję i płacę”), także dla Klienta (Złożenie zamówienia związane jest z obowiązkiem zapłaty za Usługi objęte zamówieniem).

§ 7. Płatności

  1. Płatność za zamówione Usługi możliwa jest przy wykorzystaniu systemu płatności online serwisu Dotpay.com prowadzonego poprzez witrynę internetową: http://www.dotpay.pl/.
  2. Dokonanie przez Klienta płatności za zamówione Usługi stanowi warunek zawarcia umowy sprzedaży Usług oraz warunek wystąpienia obowiązku realizacji zamówienia przez Właściciela.
  3. Po prawidłowym dokonaniu płatności, na podany przez Klienta adres e-mail zostanie wysłana wiadomość elektroniczna potwierdzająca dokonanie zamówienia przez Klienta. W treści wiadomości Klient otrzyma indywidualny numer zamówienia, którego podanie umożliwiać będzie m.in ustalenie statusu realizacji zamówienia.

§ 8. Realizacja zamówienia / uzyskanie certyfikatu

  1. Właściciel przystępuje do realizacji zamówienia niezwłocznie.
  2. Po potwierdzeniu otrzymania środków na konto, Klient otrzyma wiadomość na podany adres e-mail, a w niej indywidualny link zawierający dostęp do zakupionych Usług.
  3. Klient ma obowiązek zapoznać się z otrzymanym materiałem szkoleniowym i wypełnić test egzaminacyjny, do którego link otrzyma w wymienionej wyżej wiadomości.
  4. Warunkiem zdania egzaminu jest uzyskanie min. 70% poprawnych odpowiedzi. Test można powtarzać wielokrotnie.
  5. Klient, który zdał egzamin, otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia, zgodny z aktualnym stanem prawnym.
  6. Warunkiem otrzymania certyfikatu jest podanie danych osobowych Klienta, niezbędnych do jego wystawienia.
  7. Termin wysłania certyfikatu uzależniony jest od terminu, w jakim Klient zda egzamin.
  8. W przypadku zamówienia większej ilości szkoleń, termin wysłania certyfikatów uzależniony jest od daty, w której wszystkie egzaminy będą zdane, jednak nie później niż 7 dni roboczych od tego dnia.
  9. Certyfikaty dostarczane będą do klienta za pomocą Poczty Polskiej.
  10. Właściciel ponosi odpowiedzialność wobec Klienta za dostarczenie certyfikatu do momentu jego doręczenia Klientowi.
  11. Dostawy certyfikatów realizowane są jedynie na terytorium Polski.

§ 9. Reklamacje i zastrzeżenia

  1. Właściciel dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane za pośrednictwem Sklepu internetowego Usługi były pełnowartościowe i rzetelne.
  2. Każdemu Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji, w szczególności w sprawach związanych z funkcjonowaniem Strony, treścią materiałów udostępnionych Klientowi, opłatami za Usługi czy ilością zakupionych Usług.
  3. Klient może zgłosić reklamacje wysyłając ją na adres poczty elektronicznej biuro@mbrk.pl bądź przy wykorzystaniu formularza kontaktowego dostępnego na Stronie.
  4. W przypadku braku danych niezbędnych do rozpatrzenia roszczenia, Właściciel zgłosi się do Klienta o uzupełnienie powyższych danych. Reklamacja zostanie rozpatrzona również w razie braku odpowiedzi od Klienta.
  5. Właściciel jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zawiadomienia o zgłoszeniu reklamacji do ustosunkowania się do roszczenia klienta i powiadomienia Klienta o sposobie dalszego postępowania.
  6. Właściciel zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu reklamacji w przypadku gdy rozpoznanie reklamacji wymaga wiadomości specjalnych lub napotka na przeszkody, których przyczyny nie są zależne od Właściciela.
  7. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana Klientowi na podany przez niego adres poczty elektronicznej lub drogą listowną.
  8. W sytuacji negatywnego rozpatrzenia reklamacji, jak również w przypadku dochodzenia przez Klienta roszczeń, Klient może rozwiązać spór bez udziału sądu powszechnego, korzystając z mediacji lub sądownictwa polubownego.

§ 10. Rezygnacja z zamówienia

  1. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość rezygnacji z uprzednio złożonego zamówienia przez Klienta.
  2. Warunkiem rezygnacji z zamówienia jest właściwe poinformowanie Właściciela o zamiarze rezygnacji z zamówienia za pomocą środków komunikacji wskazanych powyżej oraz uzyskanie od Właściciela zgody na rezygnację z zamówienia.
  3. W sytuacji uzyskania przez Klienta zgody Właściciela na rezygnację umowę uznaje się za niebyłą.
  4. Klient, który dokonał rezygnacji po otrzymaniu materiałów i ich pobraniu, zobowiązuje się do ich niezwłocznego usunięcia z wszystkich nośników, na których zostały one zapisane.
  5. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Klienta użyty w pierwotnej transakcji.

§ 11. Dane osobowe oraz ich ochrona

  1. Administratorem Danych Osobowych Klientów Sklepu internetowego jest Mazowieckie Biuro Rozliczeń Kontraktów Sp. z o.o. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO) oraz innych przepisów o ochronie danych osobowych.
  2. Dane osobowe Klientów będą wykorzystywane przez Właściciela jedynie dla celów wykonania przez Właściciela umowy oraz realizacji zamówienia.
  3. Udostępnienie przez Klientów danych osobowych jest dobrowolne. Należy jednak podkreślić, że bez ich podania nie jest możliwe wykonanie umowy oraz realizacja złożonego zamówienia, w tym wystawienia imiennego certyfikatu ukończenia szkolenia, dowodu sprzedaży oraz wysyłki produktów.
  4. Bez odrębnej zgody Klienta dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych osobowych.
  5. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania.
  6. Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych.
  7. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za treść danych wprowadzanych przez Klientów.

§ 12. Pliki cookies

  1. Podczas korzystania ze Strony w komputerze Użytkownika zapisywane są krótkie informacje tekstowe w formie tzw. cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  2. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    – dostosowania zawartości stron serwisów internetowych do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron, internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego i odpowiednio, wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb
    – tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości
    – utrzymania sesji Użytkownika serwisu internetowego (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła
    – dostarczania Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  3. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika serwisu internetowego. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Niedokonanie zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym Użytkownika, a tym samym będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.
  4. Wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia korzystania z niektórych usług w ramach Systemu. Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych w serwisie internetowym z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.
  5. Zgoda na przechowywanie ciasteczek – Przez korzystanie ze Sklepu internetowego Użytkownik wyraża zgodę na przechowywanie ciasteczek w jego urządzeniu w celach wskazanych powyżej. Jeżeli przeglądarka internetowa nie zostanie skonfigurowana przez Użytkownika w sposób wyłączający możliwość przechowywania ciasteczek na urządzeniu, niniejsza witryna zainstaluje ciasteczka niezwłocznie po jej załadowaniu. Jeśli Użytkownik chce cofnąć zgodę na przechowanie ciasteczek w jego urządzeniu, może to uczynić w ten sposób, że samodzielnie usunie zainstalowane ciasteczka poprzez odpowiednie wykorzystanie ustawień wykorzystywanej przeglądarki internetowej. W razie wątpliwości lub w celu uzyskania szczegółowych informacji należy wykorzystać opcję „pomoc” wykorzystywanej przeglądarki.

§ 13. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy regulamin zostaje opublikowany oraz wchodzi w życie z dniem 01.07.2024

Regulamin płatności online

§ 1. Definicje 

  1. Ilekroć w niniejszym regulaminie występują poniżej zdefiniowane pojęcia, należy je rozumieć w następujący sposób:
  • Regulamin – niniejszy Regulamin płatności online za szkolenia, dostępny pod adresem: …
  • Usługodawca – spółka Mazowieckie Biuro Rozliczeń Kontraktów Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59/203 (kod pocztowy: 00-848 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000297566, NIP 5213473274, REGON: 141184864, kapitał zakładowy 50.100,00 zł – wpłacony w całości;
  • Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, której kodeks cywilny przyznaje osobowość prawną, kierująca Uczestnika do udziału w szkoleniu;
  • Uczestnik – wyznaczona przez Usługobiorcę pełnoletnia osoba fizyczna uczestnicząca w szkoleniu, przy czym w przypadku Usługobiorcy będącego osobą fizyczną może on być jednocześnie Uczestnikiem;
  • Strony – łącznie Usługodawca i Usługobiorca;
  • Strona – Usługodawca lub Usługobiorca;
  • Tpay – podmiot świadczący obsługę płatności online pomiędzy Usługobiorcą i Usługodawcą;
  • Szkolenie – świadczona drogą elektroniczną usługa o charakterze szkoleniowym realizowana przez Usługodawcę;
  • Formularz – zamieszczony na stronie www Usługodawcy formularz zgłoszeniowy, który Usługobiorca uzupełnia o wymagane dane i przesyła Usługodawcy w celu zgłoszenia udziału Usługobiorcy lub Uczestnika w Szkoleniu oraz zawarcia Umowy;
  • Płatność – dokonywana przez Usługobiorcę indywidualna zapłata na rzecz Usługodawcy za Szkolenie;
  • Umowa – złożenie oświadczenia woli przez Strony z zastosowaniem dokumentu, w szczególności przez wypełnienie Formularza zamieszczonego na stronie www Usługodawcy i dokonanie Płatności przez Usługobiorcę, którego przedmiotem jest świadczenie przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy Szkolenia;
  • Strona www – administrowana przez Usługodawcę strona internetowa pod adresem https://mbrk.pl/uslugi/szkolenia/, na której zamieszczane są informacje o realizowanych Szkoleniach.

§ 2. Postanowienia ogólne

  1. Usługodawca świadczy na rzecz Usługobiorców usługi w oparciu o zawierane Umowy.
  2. Usługi świadczone przez Usługodawcę na podstawie Umów zawieranych z Usługobiorcami są odpłatne.
  3. Zapisanie na Szkolenie przez Usługobiorcę jest tożsame z obowiązkiem dokonania Płatności.
  4. Obowiązujący cennik Szkoleń znajduje się na stronie www Usługodawcy.
  5. Podana na stronie www Usługodawcy cena Szkolenia obejmuje wszelkie koszty świadczenia przez Usługodawcę Szkolenia: udział, dostęp do czatu w trakcie trwania Szkolenia z możliwością komentowania i zadawania pytań, dostęp do materiałów wykorzystanych w trakcie Szkolenia, imienny certyfikat potwierdzający udział w Szkoleniu.
  6. Ceny Szkoleń podane są w kwotach netto. Szkolenia podlegają opodatkowaniu stawką 23% VAT.
  7. Usługodawca wystawia elektroniczną fakturę VAT zgodnie z oznaczoną w Formularzu przez Usługobiorcę dyspozycją (właściwy checkbox). Usługobiorca upoważnia Usługodawcę do wystawiania faktur bez podpisu odbiorcy i przesyłania ich drogą mailową.

§ 3. Operator płatności

  1. Płatności elektroniczne, w tym płatności kartą płatniczą, obsługiwane są przez operatora płatności: Tpay – Krajowy Integrator Płatności spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, kapitał zakładowy 5.494.980,00 PLN – wpłacony w całości.
  2. Tpay jest niezależnym od Usługodawcy administratorem danych osobowych, wobec czego płatność realizowana jest w oparciu o regulamin Tpay, który Usługobiorca akceptuje, składając dyspozycję Płatności.
  3. Regulamin dokonywania płatności Tpay znajduje się pod następującym adresem: https://tpay.com/user/assets/files_for_download/regulamin.pdf
  4. Usługodawca informuje Usługobiorcę o udostępnieniu Tpay jego danych osobowych (w szczególności: imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, adresu, numeru zamówienia oraz opisu i kwoty płatności) w celu wykonania Płatności.
  5. Usługa Tpay obejmująca usługę płatniczą jest świadczona na rzecz Usługobiorców Usługodawcy na podstawie umowy zawartej z Usługodawcą.

§ 4. Sposoby i terminy płatności

  1. Usługodawca umożliwia Usługobiorcom opłacenie Szkolenia w następujący sposób:
  • przelewem bezpośrednio na wskazany przez Usługodawcę numer rachunku bankowego:

……………………………………………………….

W celu prawidłowego zidentyfikowania przelewu, w tytule należy podać: imię i nazwisko Uczestnika + tytuł Szkolenia.

  • poprzez przelewy online, za pomocą podmiotu świadczącego obsługę płatności online: Tpay;
  • poprzez kartę płatniczą: Visa, MasterCard, za pomocą podmiotu świadczącego obsługę płatności online: Tpay;
  • poprzez BLIK, za pomocą podmiotu świadczącego obsługę płatności online: Tpay.
  1. Płatność dokonywana za Szkolenie powinna być uiszczona najpóźniej na 24 h przed dniem Szkolenia.
  2. Za dzień płatności uznaje się dzień uznania środków na rachunku bankowym Usługodawcy, potwierdzenia płatności online poprzez podmiot świadczący obsługę płatności online albo uzyskanie pozytywnej autoryzacji karty płatniczej.
  3. Usługodawca ma prawo odmówić Usługobiorcy i/lub wskazanemu przez niego Uczestnikowi udziału w Szkoleniu, w przypadku braku uiszczenia Płatności.
  4. Usługodawca ma prawo nie zawrzeć Umowy z Usługobiorcą lub odstąpić od Umowy zawartej w każdym przypadku nieuiszczenia przez Usługobiorcę Płatności.

§ 5. Zwroty płatności

  1. W przypadku zajścia konieczności zwrotu Usługobiorcy dokonanej przez niego Płatności, zwrot zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Usługobiorcę użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Usługobiorca wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Usługobiorca nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania Szkolenia najpóźniej na 1 dzień przed planowanym terminem. Odwołanie Szkolenia skutkuje zwrotem uiszczonej przez Usługobiorcę Płatności.

§ 6. Reklamacje płatności

  1. Usługobiorca może złożyć reklamację, jeśli usługi dotyczące płatności, przewidziane w niniejszym regulaminie zostały wykonane niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w regulaminie Tpay lub ustawie o usługach płatniczych.
  2. Usługodawca nie ponosi przed Usługobiorcą odpowiedzialności za niewykonanie lub niepoprawne wykonanie Płatności w Tpay, chyba, że wyniknęło ono wskutek działania lub zaniechania Usługodawcy.
  3. Na operatorze płatności Tpay spoczywa ciężar udowodnienia, że Płatność została autoryzowana i prawidłowo zapisana w systemie służącym do obsługi transakcji płatniczych oraz, że nie miała na nią wpływu awaria techniczna ani innego rodzaju usterka związana z usługą płatniczą.
  4. Reklamację usług Usługobiorca powinien złożyć bezpośrednio do Tpay, w formie pisemnej na adres Tpay, w tym przesyłką pocztową na adres wskazany w §3 ust. 1 pkt 2 Regulaminu, telefonicznie korzystając z infolinii: (61) 66 82 778, w formie elektronicznej z wykorzystaniem formularza znajdującego się pod adresem: https://tpay.com/kontaktlub na adres poczty elektronicznej: kontakt@tpay.com.
  5. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących procedury składania reklamacji Usługobiorca może skontaktować się z Tpay. Potrzebne dane kontaktowe znajdują się pod adresem: https://tpay.com/kontakt/formularz-kontaktowy.
  6. Usługodawca może pomóc Usługobiorcy w złożeniu reklamacji, w tym celu Usługobiorca powinien skontaktować się mailowo z Usługodawcą pod adresem: biuro@mbrk.pl

§ 7. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem decyzje podejmuje Usługodawca.
  2. Usługodawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.
  3. Umowa zawierana jest na czas określony obejmujący realizację Szkolenia.
  4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.07.2024.