Wprowadzanie zmian w księgach rejestrowych
- Przygotowanie zestawienia aktualnie działających przedsiębiorstw podmiotu leczniczego, jednostek organizacyjnych i komórek organizacyjnych w odniesieniu do planowanych zmian.
- Weryfikacja poprawności dotychczasowego wpisu zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie systemu resortowych kodów identyfikacyjnych oraz szczegółowego sposobu ich nadawania z 17 maja 2012 r. z późn. zmianami.
- Omówienie docelowego kształtu księgi rejestrowej.
- Potwierdzenie prawidłowości planowanych zmian u Naczelnika Wydziału Zdrowia w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim.
- Sporządzenie elektronicznego wniosku o zmianę w księdze rejestrowej.
- Podpisanie wniosku profilem zaufanym e-Puap.
- Kontakt z urzędnikami Wydziału Zdrowia MUW w sprawie wniosku w zakresie uzupełnień, wyjaśnień.
- Przekazanie aktualnej księgi rejestrowej w pliku pdf.
- Przygotowanie dokumentacji aktualizacyjnej, w związku ze zmianami w księdze rejestrowej, do właściwego Oddziału Wojewódzkiego NFZ.
Zakładanie księgi i zgłoszenia zmian danych rejestrowych oraz weryfikacja wpisów w RPWDL
Obsługa rejestru podmiotów prowadzących działalność leczniczą to zadanie, które wymaga dokładności i znajomości obowiązujących przepisów prawa. Dzięki naszym usługom, podmioty lecznicze mogą być pewne, że ich księgi rejestrowe są prowadzone zgodnie z aktualnymi wymaganiami formalno-prawnymi.
Nasza firma oferuje kompleksowe wsparcie w procesie rejestracji podmiotów leczniczych i ich struktury organizacyjnej, w tym pomoc w tworzeniu wniosków rejestrowych o założenie księgi rejestrowej podmiotu dla klientów rozpoczynających działalność leczniczą oraz weryfikację wniosków o wpis zmian w rejestrze dla podmiotów już funkcjonujących na rynku świadczeń zdrowotnych. W ofercie MBRK znajdują się również konsultacje w obszarze rejestracji i prowadzenia działalności leczniczej oraz audyty formalno-prawne obejmujące weryfikację wpisów rejestrowych placówek medycznych. Nasi Specjaliści służą wsparciem począwszy od tworzenia struktury organizacyjnej podmiotu, aż po jej weryfikację i potwierdzenie prawidłowości zgłaszanych zmian u właściwych organów rejestrowych.
Krok pierwszy to zidentyfikowanie potrzeb placówki oraz rekomendacje dotyczące istniejących wpisów oraz planowanych do wprowadzenia zmian w księgach rejestrowych. Struktura organizacyjna podmiotu leczniczego jest każdorazowo weryfikowana pod kątem zgodności z przepisami Rozporządzenia Ministra Zdrowia
z dnia 17 maja 2012 r. w sprawie systemu resortowych kodów identyfikacyjnych oraz szczegółowego sposobu ich nadawania (tekst jednolity Dz. U. 2019 poz.173
z późniejszymi zmianami). Dzięki znajomości aktualnie obowiązujących przepisów oraz na podstawie doświadczeń zebranych podczas wieloletniej współpracy z organami rejestrującymi jesteśmy w stanie zapewnić wysoki poziom konsultacji oraz rekomendacje w zakresie rejestracji i wpisów zmian do rejestru zgodne z aktualnymi wymaganiami. W trakcie realizacji zlecenia szczegółowo omawiamy z klientem docelowy kształt księgi rejestrowej, aby zapewnić, że wszystkie planowane zmiany są właściwie przemyślane i spełniają wszystkie wymogi prawne.
Po uzgodnieniu wszystkich szczegółów a aplikacji systemowej administrator podmiotu lub osoba upoważniona sporządza elektroniczny wniosek o rejestrację podmiotu / wpis zmian w księdze rejestrowej podmiotu, który przed przekazaniem do organu rejestrującego jest weryfikowany przez specjalistów MBRK pod kątem formalnym i merytoryczny. Klient otrzymuje również wsparcie w procesie złożenia wniosku począwszy od uzyskania dostępu do systemu elektronicznego obsługującego wnioski, poprzez informacje o wymaganiach i niezbędnych opłatach, aż po podpisanie i przekazanie wniosku do organu.
W dalszym etapie nawiązujemy i utrzymujemy kontakt z urzędnikami Wydziału Zdrowia Urzędu Wojewódzkiego prowadzącego rejestr wnioskodawcy, aby omówić wszelkie kwestie związane z procedowaniem wnioskiem, w tym ewentualne uzupełnienia czy wyjaśnienia. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku, przekazujemy klientowi aktualną na dzień wpisu zmian księgę rejestrową w formacie PDF, zapewniając tym samym pełną transparentność wprowadzanych zmian.
Nasze usługi gwarantują, że zmiany w księgach rejestrowych zostaną przeprowadzone szybko, sprawnie i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dzięki temu podmioty lecznicze mogą skupić się na swojej podstawowej działalności, czyli świadczeniu usług medycznych. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług.
Skontaktuj się z nami
Napisz do nas
biuro@mbrk.pl
Zadzwoń do nas
22 101 39 20
Prześlij fax
22 101 58 90
Pozostałe usługi
Rozliczenia z NFZ
Tworzenie raportów, poprawa błędów,
tworzenie zestawień,
wykonanie analizy wymagań NFZ,
aktualizacja danych
Przygotowanie ofert
konkursowych do NFZ
Stały monitoring konkursów,
przygotowanie oferty,
w tym optymalizacja usług
Szkolenia
Oferujemy kompleksowe szkolenia,
które umożliwiają lepsze zrozumienie
i efektywne zarządzanie procesami
związanymi z NFZ
Wprowadzanie zmian
w księgach rejestrowych
Zakładanie księgi i zgłoszenia zmian
danych rejestrowych
oraz weryfikacja wpisów w RPWDL